اینستاگرام ما
دانلود رایگان آهنگ
تپیوند - خدای احساس
سایت موزیک 98ایران

موزیک خواننده های معروف ایرانی

فول آلبوم و آهنگ MP3 دانلود رایگان آهنگ های جدید ایرانی همراه با لینک مستقیم و کیفیت عالی از رسانه نود و هشت ایران همراه با متن ترانه و کیفیت 320 و 128 هر آهنگ

کنگره آمریکا وتامین بودجه سایت رادیو جوان

کنگره ی آمریکا جهت جذب خوانندگان داخل ایران بودجه ی سایت رادیو جوان آمریکا را تامین میکند

کنگره ی آمریکا با توجه به اینکه مدت زمانیست  تولیدات موسیقی پاپ در داخل کشور چشمگیر شده و جوانان ایرانی از این تولیدات استقبال بی نظیری کرده اند به واهمه افتاده وازراه نفوذ لابی‌های سیاسی و فرهنگی به عرصه سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و صید هنرمندان داخلی ، پس از تصویب تامین بودجه برای سایت رادیو جوان آمریکا درصدد جذب خوانندگان پاپ مطرح داخل کشوروهدایت به فرهنگ ضد ایرانی بوده است .سایت رادیو جوان آمریکا در جدیدترین پروژه ی ضد ایرانی خود تمام تلاش خود را جهت برگزاری کنسرت برای علی لهراسبی در تورنتو میکند . علی لهراسبی بدون اطلاع از پشت پرده سیاسی دعوت خود، برای اجرای برنامه، وارد تورنتوی کانادا شد . تهیه‌کننده این کنسرت شخصی به نام ب.کریم‌خانی، وکیل مهاجرت است. همکار وی شخصی به نام «دی جی بلیس» که زیر نظر منوچهر خوش‌زبان برای این کنسرت فعالیت می‌کند. بلیس یکی از مبتذل‌خوانانی است که رفتاری شنیع به روی صحنه دارد. این در حالی است که گویا برنامه‌گزاران با عنوان برنامه عام‌المنفعه مجوز حضوراین خواننده در کانادا را دریافت کرده‌اند!
اخیرا سایت رادیو جوان آمریکا با توجه به سرازیر شدن بودجه هنگفت پس از ثبت این نام به عنوان شرکت تجاری در آمریکا ، پا را فراتر گذاشته و با راهی کردن یکی از مدیران خود با نام آراز به ایران اقدام به ثبت سایت مجاز موسیقی نموده و پس از رایزنی با خوانندگان مجاز کشور و پرداخت پول قابل توجه و قول مساعدتهای آتی راه خود برای رسیدن به مقاصد آمریکایی هموار نموده است.رادیو جوان آمریکا متعلق به فردی به نام «حامد هاشمی» است اما بودجه این شبکه با واسطه‌گری داریوش اقبالی خواننده لوس آنجلسی و مدیر برنامه وی «اصلان حافظی» از محل کمک‌های کنگره‌ آمریکا به رسانه‌های خاص! تامین می‌شود.این سایت در پی ترویج فرهنگ برهنگی  اخیرا در صفحه رسمی اینستاگرام خود اقدام به درج عکس سه تن از هواداران دختر خود ( از گذاشتن عکس ها معذوریم ) نموده که با تن عریان تاتوی آرم سایت را بر بدن خود حک نموده اند. رادیو جوان آمریکا پس از کسب موفقیت اندک هم اکنون با لیبل تجاری خود در پخش تعدادی ویدیو کلیپ و آهنگ خوانندگان مجاز داخلی  در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی سهم دارد . گفته میشود علی لهراسبی پس از این اتفاق بر سر دو راهی ماندن یا برگشت به ایران مانده و همچنان در کانادا به سر می برد . خبرها حاکی از آن است که برخی از خوانندگان داخلی که با این سایت معلوم الحال همکاری کرده اند تحت پیگرد و بازپرسی میباشند.

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • Eminem_TNT تاریخ : 1393/02/28 پاسخ ⤵️

    چرا شایعه درست میکنی آیسا جان

    نکن این کاراتو